Kolejna dioramka, tym razem…

Kolejna dioramka, tym razem zmiana klimatu z Herosków na inna kultową grę z mojego dzieciństwa – Diablo 2.
Zostań na chwile i posłuchaj – nie zapomnij kliknąć, włączyć dźwięk ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

Wyjątkowo otaguję ten jeden raz #heroes3 bo z tego tagu wywodzi się pomysł na serię, więc osoby znające mnie tam z moich prac mogą się dowiedzieć, że otwieram tag autorski: #vvit0stwosz

pokaż spoiler jak pewnie ktoś mógł zauważyć, moje imię wywodzi się od tego wielkiego artysty jakim był Wit Stwosz, autor m.in słynnego ołtarza w kościele mariackim. Dla zainteresowanych niesamowite kombo – fragment wykładu Profesora Zina na temat anatomii Jezusa z krucyfiksu z kościoła mariackiego ( https://www.youtube.com/watch?v=-DLa_ixHs6o )

Zachęcam do obserwowania ʕ•ᴥ•ʔ
Dla chętnych link z tapetką 3000pxTUTAJ a poniżej krótki opis.

Wiedząc jakie wiadro pomyj spłynęło na Blizzard za cukierkowe #diablo3 nie chciałbym usłyszeć że mój fan art poszedł w tym samym kierunku. Przegrzebałem internet i znalazłem wiele informacji na temat palet kolorów użytych w grze, i na tej podstawie opracowałem profil w #lightroom którym pokolorowałem każdą klatkę z animacji.
W post procesie w After Effects dodałem padający deszcz. Mam nadzieję, że udało mi się osiągnąć dobry efekt końcowy.
Samo obozowisko oczywiście nie jest 1:1 takie jak w grze, ale wynika to z konwencji dioramy jaką przyjąłem – w końcu to fan art, zabawa formą i treścią.
Praca powstała na Redshifcie w Cinema4D, z ważniejszych pluginów i dodatków w użyciu były: Forester (drzewka, krzaczki, trawa), TurbulenceFD (symulacja ognia), nieco zmodyfikowana kilka obiektów z Medieval Market od Kitbash3D, część obiektów (skały, roślinki) jest z Quixel Megascans. Animowane postaci Charsi i Caina stworzylem w Adobe Fusion i animowałem w Mixamo. Kury animowałem ręcznie, dlatego sa takie koślawe xD

pokaż spoiler #diablo #diablo2 #fanart #gameart #grafika #grafika3d no i trochę #pcmasterrace dla tych którzy giercowali za gówniaka (albo i nadal grają, bo gra trzyma klimat)